Svenska fotbollslandslaget

I tisdags spelade Sverige mot Moldavien, sverige vann med 2-1 efter en tuff match och en missad straff av Sverige.
Jag tycker detta är ett mycket dåligt resultat om man kollar på lag uppställningen. Svenska fotbollslandslaget enligt min mening har bara blivit sämre o sämre.
Tränaren Eric Hamren har tränat svenska landslaget ett tag nu, jag tycker inte han har förändrat så jätte mycket.
De har däremot presterat bättre resultat än när Lars Lagerbäck var tränare.
Någon som vet vilken placering Sverige i sin EM-kvals grupp ?

De va allt jag har o säga om Svenska fotbolls landslaget

Hejdå ! :)

Kommentarer
Postat av: Markus

Håller helt och hålet med Wille tycker du gör rätt i att säga det om sveriges fotbolls landslag.

2011-04-01 @ 11:54:54
URL: http://Gamereactor.se/blogg/liamost
Postat av: Markus

Wille jag håller med inte så bra gjort av sverige att missa en straff :( men det va ju bra att de van :)

2011-04-01 @ 11:58:35
Postat av: Anonym

wille helt fel dom har blivit bättre men denna matchen var inte så bra det kan jag hålla med om

2011-04-01 @ 12:08:57
Postat av: NOEMIE LAJ

sv' naaaaj ;)

2011-04-01 @ 13:47:22
Postat av: ullis

UiJag tyckte det var bra att Sverige vann :) men egentligen borde de kanske inte vinna, för då kollar inte pappa på tv lika mycket och då kan jag ju ha tvn istället och det gillar vi ;)

2011-04-01 @ 13:57:56
URL: http://ulrikaslife.blogg.se/ullisfridh
Postat av: ullis

UiJag tyckte det var bra att Sverige vann :) men egentligen borde de kanske inte vinna, för då kollar inte pappa på tv lika mycket och då kan jag ju ha tvn istället och det gillar vi ;)

2011-04-01 @ 14:00:48
URL: http://ulrikaslife.blogg.se/ullisfridh
Postat av: hanus

NICE MANNEN !!!<3

2011-04-04 @ 10:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0